Khamis, 21 Februari 2008

Ramai yang tanya aku.. lagu kumpulan apa yang aku EMBED untuk blog aku ni.. dan ada gak yang tanya sapa yang nyanyi balik lagu kumpulan DIO ni..?

Actually, lagu ni asalnya nyanyian Kumpulan DIO(band heavymetal Otai) dan lagu ni telah dinyanyikan semula dalam versi baru oleh sebuah kumpulan metalcore.. Killswitch Engage dari Westfield, Massachusetts.

Aku minat kumpulan Killswitch Engage ni.. sebab penyanyi dia orang kulit hitam. Memang susah nak jumpa penyanyi kulit hitam bawak lagu metalcore... pastu muka dia plak macam penyanyi rap/hip-hop. Band Killswitch Engage ni.. kalau main LIVE memang best... korang cari laa video diaorang live kat YouTube.

Untuk tengok video kat atas tu... korang kena stop dulu lagu yang aku embed kat blog ni... caranya tekan butang 'Stop'(yang tanda pangkah tu..) atau tekan ESC, pastu baru play video tu.

Tiada ulasan: